معرفی شرکت فلزیاب ماکرو ترکیه MAKRO METAL DETECTORS

شرکت فلزیاب ماکرو makro metal detectorشرکت فلزیاب ماکرو ترکیه makro

شرکت ماکرو با عنوان یک شرکت برگزار کننده پروژه های بزرگ و تولیدات با کیفیت و صادرات زیاد در سال 1986 در شهر استانبول ترکیه شروع به کار کرد و از آن سال تا کنون موفق به ساخت دستگاههای فلزیاب و طلایابی شده است که در نوع خود بی نظیرند و پس از عرضه به بازار جزو بهترین ها بوده اند . شرکت makro در زمینه های امنیتی , تفریحی , نظامی , فنی , تحقیقاتی و… فعالیت دارد و حاصل این فعالیت ها محصولات بی نظیری است که مورد استفاده ی سازمان ها و ارگان های بزرگ جهان است . این شرکت در زمینه ی تولید فلزیاب های تصویری و سه بعدی دارای بهترین تولیدات است و با استفاده از این تولیدات میتوان به کشف اهدافی مانند انواع دفینه ها , جواهرات , فلزات گرانبها و حتی تونل ها و غار ها نیز پرداخت و اهدافی را کشف کرد که سایر دستگاهها از نمایان کردن آنها عاجزند همچنین این شرکت موفق به کسب گواهینامه ی ISO 9001 شده که این گواهینامه بیش از پیش بر اعتبار این شرکت می افزاید . مهندسین و متخصصین شرکت ماکرو همواره در تلاش اند تا با بکارگیری تکنولوژی و ابزار آلات پیشرفته محصولاتی را تولید کنند که دارای بالاترین پاسخگویی و دقت باشد تا بتواند نیاز های شخص استفاده کننده را برطرف کند و موجب رضایت مشتریان شود . تولیدات این شرکت امروزه به بیش از صد کشور مانند بریتانیا , ایالات متحده , کشور های اتحادیه اروپا , ژاپن و ایران صادر میشود تا همه ی مشتریان این شرکت به این محصولات دسترسی داشته باشند و با استفاده از آنها به موفقیت برسند .

از محصولات این شرکت میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هر یک از محصولات نامبرده میتوانید بر روی آن کلیک کنید تا ویژگی ها و مزیت های بیشتری در رابطه با هر کدام مشاهده کنید و همچنین میتوانید به بخش فلزیاب ماکرو و ویدیو فلزیاب ها مراجعه کنید .

about MAKRO company

The Makro company , a company holding an important place in the Turkish economy with large numbers ofproduction, export and employment and also its strong competition in global markets, took start in Istanbul beginning of the year 1986. The activities of Makro Detector include areas such as Civil, Hobby, Military, Ballistic, Technical and Security systems.

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900