چگونه یک فلزیاب بخریم؟

خرید یک فلزیاب

در مقالات قبلی که در سایت کاوشگران قرار گرفت توضیحات مفصلی پیرامون نحوه کار فلزیاب مسائل فنی پیرامون فلزیاب همچون عمق و دقت فلزیابی

ارائه شد.

در این مقاله توضیحاتی پیرامون نحوه خرید ارائه میشود

اگر شما قصد دارید به جستجو در حیاط پشتی خانه خود، پارک ها، زمین های بازی، مدرسه قدیمی، اردوگاه های ماهیگیری و شکار، و بسیاری دیگر از سایت های زمین خشک، سپس فلزیاب همه منظوره برای شما بهترین است، و انتخاب بسیاری وجود دارد. اگر شما نزدیک به دریاچه ها و یا رودخانه زندگی می کنید و می خواهید به شکار لبه از آب برای حلقه های گم شده سکه ها و جواهرات،بپردازید تمام آشکارسازهای فلز دارای کویل جستجوی ضد آب می باشند که امن برای آب های کم عمق هستند.

با این حال، اگر شما نزدیک به یک اقیانوسی از آب نمک زندگی می کنید و می خواهید برای رفتن به داخل آب کل آشکارساز فلز را به عمق زیادی از آب ببرید، پس شما نیاز به یک فلزیاب در زیر آب / ساحل / زمین کار کند و ضدآب و رطوبت باشد نیاز دارید ، که می تواند اشیا فلزی را بدون منحرف شدن سیگنال توسط خاصیت هدایت آب نمک و یا رطوبت ساحل شنی پیدا کند. شما می توانید سری

Minelab Excalibur II ,  Cobra Beach Magnet, Viper Trident یا  the Garrett Sea Hunter چک نمایید.

فلزیاب garrett

پیدا کردن بهترین فلزیاب با قیمت خوب و واقعی می تواند کار دشوار باشد، اما شرکت کاوشگران می تواند کمک به تسهیل این  فرایند نماید. شرکت کاوشگران طیف گسترده ای از آشکارسازهای فلز و لوازم جانبی در قیمت های مختلف برای شما فراهم می کند . جستجو برای یک آشکارساز فلز می تواند بر اساس نوع، استفاده در نظر گرفته شده، و یا نام تجاری شروع شود.از آنجا که آشکارسازهای فلز در انواع مختلف و برندهای متفاوت هستند، چشم انداز استفاده می تواند محبوب ترین معیار باشد. همانطور که انواع مختلفی از اکتشاف، مانند ساحل اکتشاف و اکتشاف طلا وجود دارد، آشکارسازهای فلز مختلف با توجه به نیاز در دسترس هستند.

هنگامی که خریدار فلزیاب خود را انتخاب کرده، سپس می خواهد از طریق فهرست لوازم جانبی و دستورالعمل از فلزیاب خود به بهترین نحو ممکن استفاده کند. اقلام مانند نوع حمل دستگاه و نوع سیم پیچی بکار رفته می تواند از دستگاه محافظت و بهبود آشکارسازی را در پی داشته باشد، تمام این موارد با یکدیگر همکاری می کنند برای کمک به موفقیت فعالیت های اکتشاف .اما همه اینها با مشاوره شرکت تیوا نتیجه خواهد داد.

قبل از خرید حتما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900