هشدار به خریداران فلزیاب

از خریداران محترم سیستم‌های فلزیاب خواهشمند است قبل از خرید هر نوع فلزیاب، معدن یاب، حفره یاب و غیره به نکات زیر توجه داشته باشید.

الف: هرگز بدون اطلاع و آگاهی از فروشنده‌هایی که جا و مکان مشخصی ندارند، اقدام به خرید یا واریز مبلغی به حساب آن‌ها جداً خودداری فرمایید.

ب: مراقب باشید سیستم‌های که هیچ گونه ربطی به فلزیاب ندارند، با تبلیغ دروغین به شما نفروشند و به عنوان مثال چند نمونه از آن‌ها را به شما معرفی می‌نماییم.

دستگاه‌های ژئوفیزیک که این سیستم‌ها را به نام فلزیاب‌های تصویری تا عمق ۱۵ الی ۲۰ متر معرفی می‌نمایند، که این سیستم‌ها فقط جهت شناسایی رگه‌های زمین و گسل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که متاسفانه بعضی از افراد سودجو این سیستم‌ها را به قیمت خیلی بالا بفروش می‌رسانند.

دوربین‌های حرارتی و دید در شب را به نام فلزیاب تصویری معرفی می‌نمایند که این سیستم‌ها نیز هیچ گونه ربطی به فلزیاب نداشته و فقط جهت موارد خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه‌های زنده یاب لیزری را نیز به نام فلزیاب تصویری واقعی تا شعاع ۲ کیلومتر با تبلیغ دروغین بفروش می‌رسانند، که این سیستم‌ها نیز هیچ گونه ربطی به فلزیاب نداشته و فقط جهت پیدا کردن افراد زنده به هنگام زلزله در زیر آوار می‌باشد.

گنج یاب کلاهبردار

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900